一巴掌

昨天,很不幸的那个人又打了电话给我。那时我正在驾车,就说不得空。

过后,我实在忍不住了,短讯了他。

问了他:
- why you keep calling me? how you get my contact number?

大便的他,结果打了电话给我。说要和我交朋友,真的是够烦。我就和他说,不需要。结果他竟然说:你很lansi,我从来没有遇到像你这样lansi的人

我说,我的人就是这样的,可以吗?
他说,你这样lansi的人,那里会有朋友。
我说,没有关系,我的朋友多的是,少你一个不少
他说,小心我去登报纸说你是个很lansi的人。
我说,那么你就去登咯!

结果,他就盖了电话。然后,短讯了我,你XX啦

真的是够“妖修”。如果那个人在我前面的话,我真的想一巴掌一巴掌的打下去

都不懂他是哪门子的疯癫人,这样得空做这样的事情。希望他不要再打电话给我了

15 comments:

lerklerk said...

你的艳遇还不赖嘛! 哈哈

SIMMY said...

lerklerk
哈哈,如果你要的话,那么我把你的电话给他。好吗?

Unknown said...

是不是暗恋你的人??

很讨厌这种人的咯

有一次一个男生打电话给我

然后我说我很忙要盖了

他也是一直骂我lansi ...

14 said...

我自己有自己的plan le...hahah

lerklerk said...

不用了,
你留着自己用就好.
哈哈

十六 Keaton said...

有時候真的很奇怪
為什麼這些陌生人會知道自己的號碼的...

Tiffanny Thong said...

wei.. is girl or guy? i still dunno.. girl will so rude de meh? if guy will auto ask u can be friend or not de?

^^WiLLY LaM^^ said...

yeah, this is the second blog i can read all the words other than lerk-lerk post LOL

if someone said i am langxi, i will tell him "i was born this way. f**k off if you couldn't accept my style" LOL

no need to waste time to talk with a stranger lor... and he's quite funny. he said something about report in newspaper you are langxi? hahaha

SIMMY said...

杨宝贝
如果哪个是暗恋我的人,那么我就只有瞎了眼睛才有可能会看上他。哈哈

The World 记忆里的空间Of Memory
你有什么计划呢?说一说咯!

lerklerk
你对我这么好,我一定要把好的东西介绍给你。

十六夜真人
我也是很奇怪为什么陌生人可以有我的电话。不会使你我的电话给他的吧?哈哈,一定没有可能,因为你也没有我的电话。

Night^CandY
guy lah, if girl be so rude oh, then sure dont have nobody want here dee. now i think of him, i also mau pukul him dee.

Willy's Diary
haha, seem like your mandarin class bring some effect to you. because u know how to read the mandarin right now. haha..

if he call me again, then i will marah him dee. he though i really so good dee meh.. haha...i very fierce also..haha

Anonymous said...

haha...so lucky wor...
GAY de?haha
u at sg le?

kheeliam said...

讲粗口的人
都不是好人
呵呵

Anonymous said...

lolx.. that person expecting something nice mana tahu someone keep on marah-ing "yao xiu tahi".. haha.. sure run away far far. No nid choy the person d la.

SIMMY said...

KK
how i know he gay or not dee leh. i give you his number, then u call him and ask lah..haha..i in malaysia lah, suku i call u when i was in melaka dee mah..

Liam
不是所有讲粗口的人都不是好人,只是有的人已经习惯了。

morph85
halo, i didnt scold him in the very beginning dee leh, just when he start to be impolite, then i start to very pekcek nia dee..hehe

Anonymous said...

got people want you u should be happy la~~~ hahahah

SIMMY said...

哈哈,你是那条水啊?

如果你那么想要的话,你给我你的电话,我把你的电话给他。哈哈